Această declarație de confidențialitate a fost actualizată ultima dată la martie 7, 2025 și se aplică cetățenilor și rezidenților permanenți din Spațiul Economic European și Elveția.

În această Declarație de confidențialitate, vom explica ce facem cu datele pe care le obținem despre tine prin intermediul https://www.upmag.ro. Își recomandăm să citești cu atenție această declarație. În procesarea noastră respectăm cerințele legislației privind confidențialitatea. Asta înseamnă, printre altele, că:

  • declarăm în mod clar scopurile pentru care prelucrăm datele cu caracter personal. Facem acest lucru prin intermediul acestei declarații de confidențialitate;
  • ne propunem să ne limităm colectarea de date cu caracter personal doar la datele cu caracter personal solicitate în scopuri legitime;
  • în situațiile care necesită consimțământul pentru prelucrarea datelor personale, mai întâi solicităm consimțământul tău explicit pentru prelucrarea datelor tale personale;
  • luăm măsuri de securitate adecvate pentru a îți proteja datele cu caracter personal și, de asemenea, le solicităm părților care procesează datele cu caracter personal în numele nostru;
  • îți respectăm dreptul de a accesa datele tale personale sau de a le corecta sau șterge, la cererea ta.

Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date păstrăm despre tine, te rugăm să ne contactezi.

1. Partajarea cu alte entități

Partajăm aceste date doar cu procesatori și alți terți pentru care trebuie obținut consimțământul.

Procesatori

Nume: Banca Transilvania
Țara: Romania
Scop: Plata Card

Terțe părți

Nume: Colete Online
Țara: Romania
Scop: Transport
Data: [data]

2. Cookie-uri

Site-ul nostru web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să consulți Politica privind cookie-urile

3. Politica de dezvăluire a informațiilor

Dezvăluim informații personale dacă ni se impune prin lege sau prin ordin judecătoresc, la cererea unei organizații care asigură respectarea legislației, în măsura permisă de diferitele prevederi legale, pentru a furniza informații ori pentru o investigație pe subiecte legate de siguranța publică.

Dacă site-ul sau organizația noastră sunt preluate, vândute ori implicate într-o fuziune sau achiziție, e posibil ca detaliile tale să fie dezvăluite consultanților noștri și potențialilor cumpărători; ele vor fi predate noilor proprietari.

Am încheiat un Acord de prelucrare a datelor cu Google.

4. Securitate

Suntem dedicați securității datelor cu caracter personal. Luăm măsurile de securitate adecvate pentru a limita abuzul și accesul neautorizat la datele cu caracter personal. Astfel, ne asigurăm că numai persoanele necesare au acces la datele tale, că accesul la date este protejat și că măsurile noastre de securitate sunt revizuite în mod regulat.

5. Site-uri ale unor terțe părți

Această declarație de confidențialitate nu se aplică site-urilor unor terțe părți conectate prin linkuri pe site-ul nostru. Nu putem garanta că aceste terțe părți îți gestionează datele cu caracter personal într-un mod corect sau sigur. Îți recomandăm să citești declarațiile de confidențialitate ale acestor site-uri înainte de a le utiliza.

6. Modificări la această Declarație de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări acestei Declarații de confidențialitate. Este recomandat să consulți în mod regulat această Declarație de confidențialitate, pentru a fi la curent cu orice modificare. În plus, te vom informa activ ori de câte ori este posibil.

7. Accesarea și modificarea datelor tale

Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date personale deținem despre tine, te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta folosind informațiile de mai jos. Ai următoarele drepturi:

  • Ai dreptul să știi de ce sunt necesare datele tale personale, ce se va întâmpla cu acestea și cât timp vor fi păstrate.
  • Dreptul de acces: Ai dreptul de a accesa datele tale personale pe care le cunoaștem.
  • Dreptul la rectificare: ai dreptul de a completa, corecta, șterge sau bloca datele tale personale ori de câte ori dorești.
  • Dacă ne dai consimțământul pentru a prelucra datele tale, ai dreptul de a revoca consimțământul respectiv și de a solicita ștergerea datelor personale.
  • Dreptul de a îți transfera datele: ai dreptul de a solicita toate datele tale personale de la operator și de a le transfera în întregime către alt operator.
  • Dreptul de a obiecta: te poți opune prelucrării datelor tale. Respectăm acest lucru, cu excepția cazului în care există motive justificate pentru prelucrare.

Te rugăm să te asiguri că precizezi întotdeauna clar cine ești, astfel încât să fim siguri că nu modificăm sau ștergem niciun fel de date ale unei persoane greșite.

8. Trimiterea unei reclamații

Dacă ai o nemulțumire despre modul în care gestionăm prelucrarea datelor tale cu caracter personal, ori modul în care gestionăm o reclamație cu privire la prleucrarea acestor date, ai dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

9. Date de contact

UpMag Store SRL
Bozanta Mica
România
Website: https://www.upmag.ro
Email: office@ex.comupmag.ro
Număr de telefon: 0745471484

10. Solicitări de date

Pentru solicitările cele mai frecvente, ai și posibilitatea de a folosi formularul nostru pentru solicitări de date

×

Anexă

Nextend Social Login

Ce date personale colectăm și de ce le colectăm

Nextend Social Login collects data when a visitor register, login or link the account with with any of the enabled social provider. It collects the following data: email address, name, social provider identifier and access token. Also it can collect profile picture and more fields with the Pro Addon’s sync data feature.

Cu cine partajăm datele tale

Nextend Social Login stores the personal data on your site and does not share it with anyone except the access token which used for the authenticated communication with the social providers.

Does the plugin share personal data with third parties

Nextend Social Login use the access token what the social provider gave to communicate with the providers to verify account and securely access personal data.

How long we retain your data

Nextend Social Login removes the collected personal data when the user deleted from WordPress.

Does the plugin use personal data collected by others?

Nextend Social Login use the personal data collected by the social providers to create account on your site when the visitor authorize it.

Does the plugin store things in the browser?

Yes, Nextend Social Login must create a cookie for visitors who use the social login authorization flow. This cookie required for every provider to secure the communication and to redirect the user back to the last location.

Does the plugin collect telemetry data, directly or indirectly?

Nu

Does the plugin enqueue JavaScript, tracking pixels or embed iframes from a third party?

Nu

WooCommerce

Această manieră de exprimare include elementele de bază privind ce date personale poate colecta, stoca și partaja magazinul tău, precum și cine poate avea acces la aceste date. Informațiile specifice care sunt afișate în magazinul tău vor varia în funcție de ce setări sunt activate și ce module suplimentare sunt folosite. Recomandăm să consulți un avocat când decizi ce informații divulgi în politica ta de confidențialitate.

Colectăm informații despre tine în timpul procesului de finalizare a comenzii în magazinul nostru.

Ce colectăm și stocăm

În timp ce ne vizitezi site-ul, vom urmări:

  • Produse pe care le-ai văzut: vom folosi asta pentru a-ți arăta, de exemplu, produsele pe care le-ai vizualizat recent
  • Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
  • Adresă de livrare: îți vom cere s-o introduci, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasezi o comandă și unde să ți-o trimitem!

De asemenea, vom folosi cookie-uri pentru a-ți urmări conținutul coșului în timp ce navighezi pe site-ul nostru.

Notă: poate vrei să dai mai multe detalii despre politica folosirii cookie-urilor și să arăți aici o legătură la secțiunea respectivă.

Când cumperi de la noi, îți vom cere să furnizezi informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:

  • Îți trimitem informații despre contul tău și comanda ta
  • Îți răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
  • Procesăm plățile și prevenim fraudele
  • Îți inițializăm contul pentru magazinul nostru
  • Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
  • Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
  • Îți trimitem mesaje de marketing, dacă alegi să le primești

Dacă creezi un cont, îți vom stoca numele, adresa, emailul și numărul de telefon, care vor fi folosite la finalizarea unor comenzi viitoare.

În general, stocăm informații despre tine atât timp cât avem nevoie de ele în scopurile pentru care le colectăm și le folosim, dar nu le mai păstrăm în continuare dacă nu suntem obligați din punct de vedere legal. De exemplu, vom stoca informațiile despre comenzi timp de XX ani, în scopuri fiscale și contabile. Ele includ numele, adresa de email și adresele de facturare și de livrare.

De asemenea, vom stoca comentarii sau recenzii, dacă alegi să le lași.

Cine are acces din echipa noastră

Membrii echipei noastre au acces la informațiile pe care ni le oferi. De exemplu, atât administratorii cât și managerii de magazine pot accesa:

  • Informații despre comenzi, precum ce s-a cumpărat, când s-a cumpărat și unde au fost trimise cumpărăturile și
  • Informații despre clienți, cum ar fi nume, adresă email și informații despre facturare și livrare.

Membrii echipei noastre au acces la aceste informații pentru a te ajuta să onorezi comenzile, să procesezi rambursările și pentru a-ți oferi suport.

Ce partajăm cu alții

În această secțiune ar trebui să menționezi cu cine partajezi datele și în ce scop. Aici poți include, dar nu se limitează numai la acestea, analitice, marketing, gateway-urile de plată, furnizori pentru livrare și înglobări de la terți.

Partajăm informații cu părți terțe care ne ajută să asigurăm comenzile și să-ți stocăm serviciile; de exemplu –

Plăți

În această secțiune ar trebui să afișezi ce procesoare de plată terțe folosești pentru a accepta plăți în magazinul tău, deoarece ele pot gestiona datele clienților. Am inclus PayPal, ca exemplu, dar ar trebui să-l înlături dacă nu-l folosești și să adaugi altele.

Acceptăm plăți prin PayPal. Când procesăm plățile, unele dintre datele tale vor fi transmise la PayPal, inclusiv informațiile cerute pentru a procesa sau accepta plata, cum ar fi informații despre toate cumpărăturile și total facturare.

Te rog vezi Politica de confidențialitate PayPal pentru mai multe detalii.

Complianz | The Privacy Suite for WordPress

Acest sit folosește Privacy Suite pentru WordPress, de la Complianz, pentru a colecta dovezi ale consimțământului. Pentru această funcționalitate adresa ta IP este anonimizată și stocată în baza noastră de date. Pentru mai multe informații, consultă Declarația de confidențialitate Complianz.

Hustle

Which modules collect personal data?

If you use Hustle to create and embed any Pop-up, Embed, Slide-in, or Social share module, you may need to mention it here to properly distinguish it from other plugins.

What personal data do we collect and why?

By default, Hustle captures the IP Address for each conversion and for each view only if the „tracking” functionality is enabled. Other personal data such as your name and email address may also be captured, depending on the form fields.

Note: In this section you should include any personal data you collected and which form captures personal data to give users more relevant information. You should also include an explanation of why this data is needed. The explanation must note either the legal basis for your data collection and retention of the active consent the user has given. 

Suggested text: When visitors or users submit a form or view a module, we capture the IP Address for analyisis purposes. We also capture the email address and might capture other personal data included in the form fields.

How long we retain your data

By default Hustle retains all form submissions and tracking data forever. You can delete the stored data in Hustle » Settings » Privacy Settings, and under each module’s settings.

Suggested text: When visitors or users submit a form or view a module we retain the data for 30 days.

Where we send your data

Suggested text: All collected data might be shown publicly and we send it to our workers or contractors to perform necessary actions based on the form submission.

Third Parties

If your forms use either built-in or external third-party services, in this section you should mention any third parties and its privacy policy.

By default Hustle optionally use these third-party integrations:

  • ActiveCampaign. Enabled when you activate and setup ActiveCampaign on Email Collection settings.
  • Aweber. Enabled when you activate and setup Aweber on Email Collection settings.
  • Campaign Monitor. Enabled when you activate and setup Campaign Monitor on Email Collection settings.
  • Constant Contact. Enabled when you activate and setup Constant Contact on Email Collection settings.
  • ConvertKit. Enabled when you activate and setup ConvertKit on Email Collection settings.
  • e-Newsletter. Enabled when you activate and setup e-Newsletter on Email Collection settings.
  • GetResponse. Enabled when you activate and setup GetResponse on Email Collection settings.
  • HubSpot. Enabled when you activate and setup HubSpot on Email Collection settings.
  • iContact. Enabled when you activate and setup iContact on Email Collection settings.
  • Keap. Enabled when you activate and setup Keap on Email Collection settings.
  • Mad Mimi. Enabled when you activate and setup Mad Mimi on Email Collection settings.
  • Mailchimp. Enabled when you activate and setup Mailchimp on Email Collection settings.
  • MailerLite. Enabled when you activate and setup MailerLite on Email Collection settings.
  • Mautic. Enabled when you activate and setup Mautic on Email Collection settings.
  • reCAPTCHA. Enabled when you activate and setup reCAPTCHA on non-Social sharing modules.
  • Pinterest. Enabled when you activate and setup Pinterest in Social Share Module.
  • SendGrid. Enabled when you activated and setup SendGrid on Email Collection settings.
  • Brevo. Enabled when you activated and setup Brevo on Email Collection settings.
  • Sendy. Enabled when you activated and setup Sendy on Email Collection settings.
  • Zapier. Enabled when you activated and setup Zapier on Email Collection settings.

Suggested text: 

We use ActiveCampaign to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.activecampaign.com/privacy-policy/.

We use Aweber to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.aweber.com/privacy.htm.

We use Campaign Monitor to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.campaignmonitor.com/policies/#privacy-policy.

We use Constant Contact to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.endurance.com/privacy.

We use ConvertKit to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://convertkit.com/privacy/.

We use GetResponse to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.getresponse.com/legal/privacy.html?lang=en.

We use HubSpot to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://legal.hubspot.com/legal-stuff.

We use iContact to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.icontact.com/legal/privacy.

We use Keap to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://keap.com/legal/privacy-policy.

We use Mad Mimi to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://madmimi.com/legal/terms.

We use Mailchimp to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://mailchimp.com/legal/privacy/.

We use MailerLite to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.mailerlite.com/privacy-policy.

We use Mautic to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.mautic.org/privacy-policy/.

We use SendGrid to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://sendgrid.com/policies/privacy/.

We use Brevo to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://www.brevo.com/legal/privacypolicy/.

We use Sendy to manage our subscriber lists. Their privacy policy can be found here : https://sendy.co/privacy-policy.

We use e-Newsletter to manage our subscriber. You can learn more about it here https://wpmudev.com/project/e-newsletter/.

We use Pinterest to share media. Their privacy policy can be found here : https://policy.pinterest.com/privacy-policy/.

We use reCAPTCHA to protect your website from fraud and abuse. Their privacy policy can be found here : https://policies.google.com/privacy.

We use Zapier to manage our integration data. Their privacy policy can be found here : https://zapier.com/privacy/.

Cookies

By default Hustle uses cookies to count how many times each module is visualized. Cookies might be used to handle other features such as display settings, used when a module should not be displayed for a certain time, whether the user commented before, whether the user has subscribed, among others, if their related settings are enabled.

Google Listings & Ads

By using this extension, you may be storing personal data or sharing data with an external service. Learn more about what data is collected by Google and what you may want to include in your privacy policy.

#privacy-settings-accordion-block-google-listings-ads .privacy-settings-accordion-actions { display: none }

YITH Plugins

This sample language includes the basics around what personal data your store may be collecting, storing and sharing, as well as who may have access to that data. Depending on what settings are enabled and which additional plugins are used, the specific information shared by your store will vary. We recommend consulting with a lawyer when deciding what information to disclose on your privacy policy.

LiteSpeed Cache

This site utilizes caching in order to facilitate a faster response time and better user experience. Caching potentially stores a duplicate copy of every web page that is on display on this site. All cache files are temporary, and are never accessed by any third party, except as necessary to obtain technical support from the cache plugin vendor. Cache files expire on a schedule set by the site administrator, but may easily be purged by the admin before their natural expiration, if necessary. We may use QUIC.cloud services to process & cache your data temporarily.Please see https://quic.cloud/privacy-policy/ for more details.

WooCommerce Google Analytics Integration

By using this extension, you may be storing personal data or sharing data with an external service. Learn more about what data is collected by Google and what you may want to include in your privacy policy.

#privacy-settings-accordion-block-woocommerce-google-analytics-integration .privacy-settings-accordion-actions { display: none }

Loco Translate

This plugin doesn’t collect any data from public website visitors.
Administrators and auditors may wish to review Loco’s plugin privacy notice.

Burst Statistics

Acest site web folosește Burst Statistics, un instrument de statistici prietenos cu confidențialitatea, pentru a analiza comportamentul vizitatorilor. Pentru această funcționalitate noi (acest site web) colectăm date anonime, stocate local fără a le partaja altor părți. Pentru mai multe informații, te rugăm să citești Declarația de confidențialitate de la Burst.

Cosul Meu
Favorite
Vizualizate recent
Categorii